vrijdag 19 april 2024

14.00  - 16:00
Locatie:
 Kloosterk Valkenburg

Vanaf 20 januari 2023 vindt op elke derde vrijdag van de maand ‘Kloosterkoffie’ plaats. Gezellige bijeenkomsten waarin ontmoeting en gesprek centraal staan. Elke bijeenkomst wordt er een onderwerp geïntroduceerd als inleiding tot het gesprek. Het zijn onderwerpen die raken aan levens- of zingevingsvragen, en aan de vreugde en zorgen van het dagelijks leven. Geen lange inleiding, maar gewoon fijn met elkaar in gesprek. “We merken dat mensen er behoefte aan hebben om elkaar te ontmoeten en met elkaar in gesprek te gaan over een onderwerp dat hen bezighoudt, vandaar dit initiatief,” aldus een van de organisatoren.

De gespreksmiddagen vinden plaats in de Kloosterkerk, Oosterweg 1 te Valkenburg, van 14.00 tot 16.00 uur. De eigen bijdrage is € 2,-. U krijgt daarvoor in een prettig verwarmde ruimte een kop thee of koffie, en later op de middag een glaasje fris of wijn met wat lekkers. De bijeenkomsten zijn toegankelijk voor ieder die het fijn vindt om in gesprek anderen te ontmoeten. U hoeft zich niet van tevoren aan te melden, loopt u gerust binnen. De Kloosterkerk is goed toegankelijk, zonder drempels en met een lift en mindervalidentoilet. De Kloosterkoffie is een initiatief van de Protestantse Gemeente Maas-Heuvelland en staat open voor iedereen.

Informatie: Anny Korswagen, tel: 06 513 458 63, Ineke Klos, tel: 06 538 426 37