Minikamp 2023 Minikamp 2023
De tieners van onze gemeente zijn in op kamp geweest met elkaar. Dankzij de super gastvrijheid van Andrea en Paul Kerkhofs, werd er gekampeerd op hun weiland in Schinnen. Kijk hier voor alle foto's.

Hoi mijn naam is Noëlle.

Wij zijn afgelopen weekend met de pizza&more tienergroep op kamp geweest. We hebben eert (met een beetje moeite😉) de tenten opgezet. Het was bij Andrea en Paul in Schinnen op de wei, super lief dat we daar van gebruik mochten maken. Daarna hebben we spelletjes gedaan en hebben de jongens gevoetbald. Toen kwam andrea pizza’s brengen. We hebben nog lekker marshmallows geroosterd en na nog een paar potjes weerwolven zijn we gaan slapen. De volgende ochtend kwam Rianne verse broodjes brengen. Toen was het al tijd om te gaan.  Voor herhaling vatbaar.

Noëlle Mertens

Pizza & More Pizza & More
Tieners in de leeftijd van 12-15 jaar (onderbouw voortgezet onderwijs) ontmoeten elkaar om samen te eten en
sa
men met ds. Harrie de Reus met elkaar in gesprek te raken. Dit gebeurt aan de hand van een thema uit het kerkelijk jaar of uit de actualiteit dat met muziek, filmpjes en een doe-opdracht wordt verkend.

Leuk
nieuws is dat Rianne Delamboy-de Winde en Marloes Vegt meedoen om samen met ds. De Reus de
bijeenkom
sten voor te bereiden en te organiseren.

Wil je meer informatie of heb je een kind in deze leeftijd die mee zou willen doen?
Neem dan contact op met:
Jody Martens 06 2155 0025 of
martensjodyd@gmail.com
ds. Harrie de Reus 06 2028 0345 of dsdereus@ziggo.nl

Wanneer en waar?
Kijk vooral in de agenda wanneer het is of vraag het Jody Martens.
Dit jaar is het alleen nog op 9 december.
Tijd: 17.30 tot 20.00 uur
't Gulperhoes,
Rosstraat 5, 6271 BG Gulpen

Jeugdgroep voert actie en wint Sirkelslag Young 2022 Jeugdgroep voert actie en wint Sirkelslag Young 2022
Bij de tieneractie van Kerk in Actie die startte tijdens onze startzondag op 11 september, hoort nog een deel. De tienergroep haalt geld op voor de arbeidsmigranten in Qatar. Tijdens de tieneravond op 1 oktober hebben ze met elkaar besproken wat de misstanden zijn rond de bouw van de stadions voor het WK voetbal dat vanaf 20 november zal plaatsvinden. Zij kwamen samen tot de conclusie dat deze mensen hun hulp goed kunnen gebruiken. Om die reden vroegen de tieners van onze gemeente ook uw hulp!
ZE HEBBEN MET DEZE DUBBELE ACTIES GEWONNEN!!!
Lees er alles over onder de groene button

Jeugd activiteiten Jeugd activiteiten